Formularz konsultacji

służący zgłaszaniu uwag, wniosków i propozycji zmian do projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Skwierzyna na lata 2024-2031.

Konsultacje społeczne mają na celu zebranie od mieszkańców gminy uwag, opinii oraz propozycji zmian do projektu dokumentu.

Formularz należy przesłać w terminie do 31.05.2024 r.

Dla każdej kolejnej uwagi proszę ponownie wypełnić formularz. 

 

  1. Uwagi do projektu dokumentu
    1. Zapis w projekcie dokumentu z podaniem numeru strony
    2. Treść uwagi i propozycja zmiany
    3. Uzasadnienie
  2. Dane zgłaszającego uwagę
  3. Formularz RODO 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Skwierzyny, ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, e-mail: sekretariat@skwierzyna.pl, tel.: 95 7216510. 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: inspektor@rodo-krp.pl, tel. +48 792 304 042. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Skwierzyna na lata 2024-2031 oraz umożliwienia prowadzenia w tym celu działań lub konsultacji społecznych. 4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest: a. obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO), b. realizowanie zadań Administratora w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e) RODO), oraz inne akty prawne obowiązującego prawa krajowego i międzynarodowego, w szczególności: c. ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, d. ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji, wraz z aktami wykonawczymi. 5. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynikającym z przepisów ustawy o rewitalizacji. 6. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również przez podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych, a także przez podmioty, którym Administrator udostępnia dane osobowe. Do podmiotów wskazanych w zdaniu poprzednim zaliczają się kontrahenci Administratora, w szczególności podmioty działające w zakresie obsługi informatycznej, prawnej, ochrony danych osobowych, urbanista, a także organy doradcze (komisja urbanistyczno-architektoniczna) oraz wojewoda. 7. W zależności od podstawy przetwarzania Pani/Pana danych osobowych posiada pan prawo do: a. żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych – prawo to przysługuje, jeśli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano; b. żądania od Administratora sprostowania swoich danych osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych - wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie wpływa na przebieg i wynik postępowania; c. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; d. wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). 8. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 9. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt 3, a później zgodnie z terminem wyznaczonym na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej. 10. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych poza EOG, do takiego transferu może jednak dojść w przypadku uczestnictwa w konsultacjach online przy wykorzystaniu oprogramowania ZOOM na podstawie standardowych klauzul umownych (SCC). ZOOM został wpisany na listę Data Privacy Framework.