Szanowna Pani, Szanowny Panie,

Muzeum Sztuki w Łodzi prowadzi obecnie działania zmierzające do rozszerzenia oferty Muzeum oraz modernizacji części jego budynków. Prosimy zatem o wypełnienie krótkiej ankiety, co pozwoli zgromadzić opinie na temat planowanych przedsięwzięć. Uzyskane w ten sposób informacje stanowić będą bardzo ważny element działań związanych ze staraniami o pozyskanie funduszy umożliwiających realizację długofalowych planów Muzeum.

Ankieta jest całkowicie anonimowa, a zgromadzone za jej pomocą dane przedstawione zostaną wyłącznie w formie zbiorczego opracowania.

Z góry dziękujemy za pomoc i poświęcony czas.

 

Jeśli nie wskazano inaczej, prosimy zakreślić tylko 1 odpowiedź lub wpisać własną odpowiedź.

  1. Czy jest Pan(i):
  2. Jeśli jest Pan(i) osobą spoza Łodzi, proszę wskazać, jak często odwiedza Pan(i) miasto Łódź?
  3. Jak ocenia Pan(i) ofertę kulturalno-rozrywkową Łodzi?
  4. Czy i jak często korzystał(a)/odwiedzał(a) Pan(i) Muzeum Sztuki w Łodzi?
  5. Jeśli odwiedzał(a) Pan(i) Muzeum Sztuki w Łodzi, to jak ocenia Pan(i) jego aktualną ofertę?
  6. Z jakich źródeł czerpie Pan(i) informacje na temat aktualnej oferty / wydarzeń odbywających się w Muzeum?
  7. Proszę zaznaczyć wszystkie źródła, z których najczęściej Pan(i) korzysta.
  8. Jakiego typu oferta Pani/Pana zdaniem powinna pojawić się dodatkowo w Muzeum Sztuki w Łodzi?
  9. Proszę wpisać odpowiedź
    Informacja
    W chwili obecnej Muzeum Sztuki w Łodzi prowadzi działania zmierzające do pozyskania środków na rozbudowę i rozszerzenie oferty budynku H znajdującego się na terenie Muzeum Sztuki w Łodzi przy ul. Więckowskiego 42. Działania te pozwolą na poszerzenie zaplecza funkcjonalnego Muzeum oraz oddanie na użytek odwiedzających przestrzeni, w których realizowana będzie nowa oferta kulturalna i edukacyjna.
    Poniżej przedstawiono propozycje zmian w ofercie Muzeum, zakładające rozszerzenie zajęć kulturalno-edukacyjnych. Prosimy o odniesienie się do wymienionych propozycji oraz ewentualne wskazanie własnych pomysłów na rozwój oferty Muzeum Sztuki w Łodzi.
  10. Czy Pani/Pana zdaniem rozbudowa budynku H Muzeum to dobry pomysł?
  11. W ramach nowej oferty zajęć kulturalno-edukacyjnych planowane są między innymi działania takie, jak wymienione poniżej. Proszę ocenić każde z prezentowanych założeń.
  12. Dobry pomysł
    Zły pomysł
    Nie mam zdania
    1. „Coś dla początkujących”. Oferta zajęć lub działań patronackich z zakresu edukacji artystycznej dla dzieci i młodzieży, wprowadzenie w działalność twórczą we współpracy z lokalnymi placówkami edukacyjnymi z bezpośredniego sąsiedztwa Muzeum
    2. „Herstorie z łódzkiego”. Wykłady popularnonaukowe poświęcone artystkom z województwa łódzkiego, których prace znajdują się w dyspozycji Muzeum jako „spotkanie z dziełem z magazynu”. Skierowane w szczególności do seniorów.
    3. „Warsztaty muzealnicze”, których celem będzie podniesienie kwalifikacji studentów w zakresie muzealnictwa.
    4. Prowadzenie działań promocyjnych w formie warsztatów, oprowadzań, spotkań rocznicowych itp. dot. kluczowych artystów z kolekcji Muzeum, wprowadzających młodzież w świat sztuki XX i XXI wieku.
  13. Co jeszcze, jakiego typu zajęcia powinny Pani/Pana zdaniem znaleźć się w nowej ofercie kulturalno-edukacyjnej Muzeum Sztuki w Łodzi, aby stało się on w przyszłości miejscem chętnie odwiedzanym przez mieszkańców i turystów?
  14. Proszę wpisać odpowiedź
  15. Nowa oferta zajęć kulturalno-edukacyjnych kierowana będzie w szczególności do wymienionych poniżej grup odbiorców. Proszę ocenić, jakie Pani/Pana zdaniem jest zapotrzebowanie na nową ofertę dla danej grupy.
  16. Duże zapotrzebowanie
    Średnie zapotrzebowanie
    Małe lub brak zapotrzebowania
    Nie mam zdania
    1. Uczniowie szkół podstawowych i średnich – w szczególności poprzez prowadzenie lekcji muzealnych, edukacji interdyscyplinarnej, zajęcia dot. historii i sztuki od XIX do XXI wieku.
    2. Studenci – oferta obejmująca zajęcia warsztatowe, edukacyjne i wspierające rozwój pasji związanych ze sztuką.
    3. Seniorzy – w szczególności działania obejmujące zajęcia muzealne, popularyzujące wiedzę oraz informację na temat lokalnych artystów.
  17. Jaka grupa odbiorców powinna zostać uwzględniona Pani/Pana zdaniem w nowej ofercie? Proszę wpisać propozycję, wraz z zakresem proponowanych działań.
  18. Proszę wpisać odpowiedź
  19. Czy działania planowane przez Muzeum Sztuki w Pani/Pana opinii poprawią ofertę/atrakcyjność spędzania czasu wolnego na terenie Łodzi?
  20. Czy Pani/Pana zdaniem planowane działania przełożą się na wzrost liczby osób odwiedzających Muzeum Sztuki w Łodzi?
  21. Metryka
  22. Płeć
  23. Wiek
  24. Wykształcenie
  25. Dziękujemy za udział w badaniu.