KONSULTACJE SPOŁECZNE

Szanowni Państwo!                          

W związku z trwającymi pracami nad Strategią Rozwoju Gminy Kępice roku 2030 zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu ankietowym.

Celem konsultacji jest umożliwienie mieszkańcom, instytucjom społecznym oraz podmiotom gospodarczym złożenia uwag dotyczących projektu dokumentu strategii.

Zapraszamy do współpracy!

Odpowiedź na pytania oznaczone gwiazdką jest obowiązkowa.

Dla każdej zgłaszanej uwagi prosimy o ponowne wypełnienie całego formularza. 

  1. Część dokumentu, do którego odnosi się uwaga (rozdział/ punkt/ strona)
  2. Dotychczasowy zapis
  3. Proponowany zmieniony zapis
  4. Uzasadnienie uwagi
  5. Dane kontaktowe o zgłaszającym uwagi: Imię i nazwisko/ nazwa organizacji, adres do korespondencji e-mail, tel./faks.
    Tym samym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.
  6. Klauzula informacyjna
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.Urz.UE.L Nr 119, str.1, zwanym dalej RODO
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kępice reprezentowana przez Burmistrza Kępic , Kępice ul. Niepodległości 6.
    2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się drogą komunikacji elektronicznej pod adresem rodo@kepice.pl lub korespondencyjnie pod adresem 77-230Kępice, ul. Niepodległości 6 lub pod numerem telefonu 59 8576621.
    3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c RODO, tj. na podstawie obowiązujących przepisów prawa, wyłącznie w celu wykonania inwentaryzacji źródeł ciepła znajdujących się na terenie Gminy Kępice.
    4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będzie wyłącznie Gmina Kępice.
    5. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępnianie do państw trzecich/organizacji międzynarodowych.
    6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
    7. Ma Pani/Pan prawo do uzyskania kopii danych oraz o miejscu ich udostępnienia o ile taka okoliczność zaistnieje.
    8. Przysługuje Pani/Panu:
    1) prawo dostępu do treści swoich danych na podstawie art. 15 RODO,
    2) prawo do sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO,
    3) prawo do usunięcia danych na podstawie art. 17 RODO,
    4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO ,
    5) prawo do przenoszenia danych na podstawie art. 20 RODO,
    6) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 21 RODO,
    7) prawo wycofania zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie, bez wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody (w przypadku w którym przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
    9. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych osobowych), jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO.
    10. Obowiązek podania danych osobowych wynika z Uchwały nr 309 i 310/XXIV/20 Sejmiku Województwa Pomorskiego z dnia 28 września 2020 roku.
    11. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.