Formularz konsultacji

służący zgłaszaniu uwag, wniosków i propozycji zmian do projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Stare Kurowo na lata 2025-2031.

Konsultacje społeczne mają na celu zebranie od mieszkańców gminy uwag, opinii oraz propozycji zmian do projektu dokumentu.

Formularz należy przesłać w terminie do 13.05.2025r.

Dla każdej kolejnej uwagi proszę ponownie wypełnić formularz. 

 

  1. Uwagi do projektu dokumentu
    1. Zapis w projekcie dokumentu z podaniem numeru strony
    2. Treść uwagi i propozycja zmiany
    3. Uzasadnienie
  2. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
  3. Dane zgłaszającego uwagę
  4. RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

    Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z procedurą planistyczną sporządzania aktu planowania przestrzennego oraz rewitalizacji Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż: 1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Stare Kurowo z siedzibą w Starym Kurowie (66-540) przy ulicy Daszyńskiego 1 2. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: urzad@starekurowo.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; 3. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iod@starekurowo.pl . 4. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych; 5. Zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem; 6. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych, 7. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa; 8. Wykonawca posiada prawo do: 1) żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO, kiedy to nieograniczone przetwarzanie danych przez Administratora odnosi się do ich przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), 2) wniesienia skargi do organu nadzorczego, 9. Wykonawcy nie przysługuje prawo do: 1) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych, 2) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; 10. podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy